EuroGastro

http://eurogastro.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/slide1-1920x750.jpg

 

 

Tematyka

  • Wyposażenie zaplecza kuchennego: sprzęt, meble i akcesoria, środki czystości, odzież robocza, systemy komputerowe i usługi konsultacyjne

  • Piekarstwo, cukiernictwo i lodziarstwo, sprzęt, akcesoria, świeże i mrożone produkty, półprodukty oraz dodatki do wypieków i deserów

  • Żywność i napoje dla gastronomii, świeże i mrożone produkty, półprodukty oraz dodatki do potraw i napoi

  • Kawa: producenci i dystrybutorzy kawy, sprzęt i akcesoria do parzenia, dodatki do kawy, porcelana, szkło i naczynia jednorazowe, serwis i usługi szkolenia

  • Wyposażenie hoteli, sal restauracyjnych i barów: meble i elementy dekoracji wnętrz, zastawa i bielizna stołowa, tekstylia, zabezpieczenia, nowe technologie

  • Drink & bar: alkohole mocne, wina, nalewki, piwa, sprzęt i akcesoria,  produkty i półprodukty niezbędne do przyrządzania drinków

Dlaczego targi?

Prestiż, jakość i tradycja

EuroGastro to najważniejsze wydarzenie targowe w Polsce dla sektora HoReCa, które ma ponad dwudziestoletnią tradycję. Już po raz drugi razem odbędą się 13. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel,  dzięki czemu w jednym miejscu cała branża hotelarska i gastronomiczna zapozna się z kompleksową ofertą.

Właściwi odbiorcy

targi skierowane są do ściśle określonej grupy odbiorców branżowych: osób decyzyjnych lub mających wpływ na podejmowanie decyzji oraz do środowisk opiniotwórczych

Szeroka akcja informacyjno-reklamowa

informacje o targach i o ofercie wystawców pojawiają się w najważniejszych tytułach branżowych oraz na portalach internetowych i wsparte są intensywnymi działaniami bezpośrednimi skierowanymi do odbiorców branżowych

To się opłaca

  • w jednym miejscu i czasie dotrzesz do blisko 20 tysięcy klientów
  • w trzy dni zaprezentujesz i wypromujesz nowości rynkowe oraz ofertę specjalną
  • na miejscu sprzedasz swoje produkty zainteresowanym odbiorcom

Odpowiedni czas

zaprezentujesz ofertę w momencie, kiedy polski rynek gastronomiczno-hotelarski jest w fazie silnego rozwoju

 

http://eurogastro.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/slider3-1-1920x750.jpg

Newsletter
close slider

Zapisz się do newslettera