Kadromierz to innowacyjny system do zarządzania czasem pracy online. Prosty i intuicyjny interfejs umożliwia efektywne planowanie, rejestrację oraz ewidencję czasu pracy pracowników. System pozwala na precyzyjne rejestrowanie czasu wejścia i wyjścia personelu, integrując go z grafikiem pracy. Kadromierz to nieocenione narzędzie do tworzenia harmonogramów pracy, kontrolowania obecności pracowników oraz ułatwiania procesów rozliczeń, w szczególności dla przedsiębiorców z branży HoReCa.

 

Główne funkcje Kadromierza to:

  • Automatyczne planowanie grafików pracy w 2 minuty – efektywnie zaplanowane zmiany w Twojej firmie dzięki określonemu zapotrzebowaniu na personel, połączonemu z zebraną dyspozycyjnością pracowników. 
  • Rejestracja czasu pracy: System umożliwia dokładne monitorowanie czasu pracy pracowników, ułatwiając zarządzanie przepracowanymi godzinami.

Kadromierz to nie tylko planowanie grafiku pracy, ale także narzędzie, które usprawnia procesy zarządzania personelem, przyczyniając się do efektywności i rozwoju firmy. O jego skuteczności przekonało się już ponad 1125 firm – dołącz do nich i zoptymalizuj koszty pracy personelu już dziś. 

 

Newsletter
close slider

Zapisz się do newslettera